Pages

Sunday, April 13, 2014

(GAMBAR) Tudung Bawal Gaya Mawar Fizo Omar


Cik Siti Online

(GAMBAR) Tudung Bawal Gaya Mawar Fizo Omar

Belum pun reda isu pasal rampasan tudung yang dilakukan pihak Fareeda hingga menerima pelbagai kecaman peminat. Pendapat Cik Siti lah sekarang ramai peniaga pakaian dan tudung yang membawa jenama muslimah tapi harga yang mereka tawarkan memang tak ingat dunia. 

Susah nak cari rekaan muslimah dengan harga sederhana. Kalau ada yang berkenan di hati,  bila tengok harga mahal pulak. Bukan semua orang berkemampuan.

Sebelum ada anak dulu memang Cik Siti selesa bertudung bawal..Tapi sejak ada anak dan timbul fesyen tudung awning ni Cik Siti terus jatuh suka sebab senang..Faham-fahamlah bila ada anak tak ada masa nak pin-pin tudung ni..Bila tudung berawning terus je sarung ke kepala dan siap..

Tapi bila masuk kat blog yunabella.blogspot.com Cik Siti suka pulak tengok stail tudung bawal yang cuba ditonjolkan pemilik blog. Simpe but nice. Nampak juga macam tudung yang ada brand pulak. Pemilik blog ni namakan gaya tudung ni , tudung bawal Mawar Fizo Omar. 






Mesti cuba nie:-



mesti ada pin, dan brooch besar, pastikan jarum panjang,jadi senang nak pin .



Guna bawal biasa je, pastu samakan yang depan .


Pandangan dari belakang


Boleh pin kat belakang untuk nampak lagi kemas , tak nak letak pun boleh :)


Start gumpalkan tudung , boleh start dari tengah tudung atau jarak sejengkal macam tu 


Lipat tudung secara menaik 


cuba lipat siap-siap dan terus pin atau pun, buat satu-satu macam dalam gambar 


Bajet lah nak singkat atau labuh. sebab tu kena pin kena panjang

Selesai pin memang akan messy macam ni . Just adjust dan cantikkan lipatan tu


Satukan hujung yang bercabang 


pin kat belakang tudung yang di kemaskan tu 


Siap ! Kalau rasa singkat  boleh turunkan lipatan tu atau jangan pin belakang tudung :)
Rasanya gaya sesuai ni nak pergi mana pun senang dan ringkas .

selamat mencuba ya ;)

Sumber


1 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini HERI SANTOSO seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI SALEH di 0853-95881177 Untuk yg di luar indon telefon di +6285395881177, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete