Pages

Sunday, December 22, 2013

Neelofa di pantau CCTV

http://www.youtube.com/watch?v=i72XVXRvNugendofvid
RAMAI yang sudah mengetahui hasrat pelakon cantik Nor Neelofa Mohd Noor atau lebih mesra disapa Neelofa yang mahu mengikuti pengajian jangka pendek selama sebulan di Akademi New York (NYFA), Los Angeles.

Bakal berangkat pada Januari depan, Neelofa terpaksa akur apabila perlu membiasakan diri tinggal berseorangan dan berjauhan daripada keluarga.







Heroin filem Azura 2012 ini juga mengakui disebabkan akan berseorangan di kota raya yang moden itu, dia sepakat dengan keluarganya membeli sebuah kamera litar tertutup (CCTV) yang mampu dipancarkan terus ke telefon bimbit bagi mengawasi keadaannya.

“Walaupun saya pernah tinggal di asrama tapi saya tak pernah tinggal sendirian di rumah, selalunya saya akan ditemani adik dan kakak saya. Saya takut kalau tinggal seorang diri, tapi saya kenalah biasakan juga. Sebenarnya saya seorang yang takutkan hantu!.

“Jadi dengan adanya kamera itu nanti, ia berfungsi sebagai CCTV dan boleh disambung pada telefon bimbit. Senang nanti sekiranya saya tidur, keluarga saya boleh memantau saya menerusi telefon mereka.

“Manalah tahu, kalau ada apa-apa berlaku masa saya sedang tidur,” katanya yang tidak berani sekiranya bersendirian di rumah sepanjang tinggal di sana nanti. Neelofa yang ditemui pada sidang media Anugerah MeLetop ERA, bagaimanapun berkata, dia harus mengetepikan perasan takut itu dan memastikan ia tidak akan menjadi halangan untuknya menimba ilmu di negara orang.

“Saya sangat teruja dan tak sabar mulakan kelas di sana. Walaupun bersendirian namun, ia tidak mematahkan semangat saya untuk ke sana.

"Saya ada bertanya serba sedikit kepada Diana Danielle tentang keadaan di sana kerana dia juga pernah belajar di sekolah itu. Dia ada beri sedikit gambaran bagaimana suasana keadaan dan pembelajaran di sana begitu juga dengan pihak sekolah.

“Saya harap bila balik nanti dapat bawa balik ilmu sekali gus mempertingkatkan mutu lakonan saya,” katanya.

Hos Anugerah MeLetop

Pengacara program MeLetop ini juga sangat gembira apabila diberikan tanggungjawab penuh untuk mengacarakan malam Anugerah MeLetop ERA di karpet merah bersama Nabil Ahmad dan Datuk AC Mizal.

Neelofa yang sangat gembira dengan kepercayaan yang diberikan pihak Astro padanya berharap, anugerah itu akan berlangsung dengan lancar.

“Memandang saya merupakan pengacara program Meletop, ia memberikan saya kelebihan kerana cara penyampaian saya pada malam itu tidak jauh beza dengan apa yang saya lakukan sewaktu mengendalikan program MeLetop, setiap minggu," katanya.

Dalam pada itu, Neelofa juga berkata, dia sudah bersedia sekiranya bakal menerima kritikan daripada semua pihak mengenai penyampaiannya pada malam itu nanti.

“Bagi saya, biasalah sekiranya ada kritikan. Ia diibaratkan seperti kita buat sepuluh benda baik dan satu nampak buruk, orang akan bercerita mengenai keburukan itu.

“Memang sukar untuk puaskan hati orang. Jadi saya akan terima sahaja segala kritikan yang yang bakal diperkatakan dan berusaha memperbaikinya,” katanya.

Neelofa turut tercalon dalam senarai awal kategori Fesyen MeLetop, pada anugerah yang akan berlangsung, pada 8 Februari 2014 itu.

1 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini HERI SANTOSO seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI SALEH di 0853-95881177 Untuk yg di luar indon telefon di +6285395881177, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete