Pages

Thursday, July 3, 2014

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My


Cik Siti Online

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

Assalamualaikum,

Siapa nak duit raya? Siapa yang tak nak duit kan? Jadi sempena Syawal yang akan tiba Nile.Com.My dengan baik hatinya nak bagi duit raya kepada anda.

giveaway

Hadiah
2 x Pemenang Bertuah akan mendapat RM300 tunai
4 xPemenang Bertuah akan mendapat RM100 tunai
- See more at: http://mii-and-himm.blogspot.com/2014/07/saya-nak-duit-raya-rm300-daripada.html#more
Hadiah-hadiahnya:
 
RM300 tunai untuk 2x pemenang bertuah
RM100 tunai untuk 4x pemenang bertuah

 
Syarat Penyertaan:
 
1. Tajuk : Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

2. Letak Banner di atas di dalam entri dan link kan ke
http://www.nile.com.my/page.php?cd=76

3. Ceritakan apa anda nak buat kalau anda menang rm300 untuk ramadhan atau hari raya nanti

Kalau Cik Siti Menang RM300 Cik Siti nak beli baju raya untuk anak-anak Cik Siti..:)

4.Emailkan ke give_away@nile.com.my

Raya Giveaway(nama penuh)
a. Link Blog :
b. Nama Penuh :
c. H/P Number :

Tarikh tamat giveaway  21/7/2014 11.59p.m
Keputusan akan diumumkan pada 4.30pm 23/07/2014
pemenang bertuah akan dihubungi via email dan h/p untuk claim hadiah.. 
- See more at: http://mii-and-himm.blogspot.com/2014/07/saya-nak-duit-raya-rm300-daripada.html#more
Keputusan akan di umum pada 23/7/2014 4.30p
 
Pemenang bertuah akan dihubungi via email dan h/p untuk claim hadiah

Semak senarai peserta----> klik sini

Good luck
Nile.Com.My#sthash.glGGD7hX.dpuf
Jom join GA dari nile.com.my ni
Jom join GA dari nile.com.my ni
Jom join GA dari nile.com.my ni


0 comments:

Post a Comment