Pages

Tuesday, March 4, 2014

13 Selebriti Hollywood Dengan Hobi Yang Aneh


Cik Siti Online

13 Selebriti Hollywood Dengan Hobi Yang Aneh

Sepertimana kita selebriti juga kehidupan dan  hobi tersendiri.  Namun tak semua selebriti ini punya hobi yang sepatutnya! Johnny Depp misalnya.  Si macho ini ternyata punya hobi mengumpul patung (yang parahnya adalah) Barbie. 

Hobi mereka bukan sahaja pelik malah telah bertukar kepada ketagihan. Anda sering mendengar tentang selebriti yang bergelut dengan ketagihan yang biasanya melibatkan ubat-ubatan, alkohol, atau seks. 


Hmmm... Bikin kaget kan? Mahu tahu siapa lagi artis yang punya hobi 'mengejutkan'? Jom, ikuti ulasan ini sampai habis!


1. Paris Hilton


paris hilton

Bersiaplah tertawa sebelum anda tahu apa hobi Paris Hilton . Selebriti ini memang memiliki hobi unik, iaitu menangkap katak! Namun tujuan Paris melakukan ini jelas bukan untuk menyakiti. Setelah menempatkan tangkapannya dalam bekas, dia akan melepaskan kembali haiwan itu. Kurang kerja kan? Tepat sekali! Tapi memang inilah hobi Paris! 


2. Kristen Stewart

kristen steward

Siapa tak kenal bintang ni? Nama Kristen Stewart mungkin sudah tidak asing bagi para pecinta TWILIGHT. Namun mungkin tak semua  tahu bahawa bintang cantik ini suka sekali bermain juggle 

3. Cheryl Cole


cheryl cole

Sihat jika mengambil sesuatu makanan dalam jumlah yang betul. Cheryl Cole telah mewujudkan satu satu obsesi untuk jus lobak merah. Malahan, kawan-kawan rapatnya turut mengatakan bahawa dia mengambil minuman ini sehingga 8 gelas sehari. Wow!


4. Jesse Eisenberg

jesse eisenberg



Kedengaran pelik namun Jesse mempuyai satu tabiat pelik dimana dia mengambil kucing jalanan untuk dipelihara. Pada awalnya tabiat ini adalah untuk kerja amal sahaja. Walaubagaimanapun, selebriti muda ini telah menjadi ketagih sama sekali pada tabiat yang terpuji ini.

5. Johnny Depp

johnny depp



Bintang DARK SHADOWS ini hidup bersama banyak sekali patung Barbie di rumahnya, yang beberapa di antaranya adalah limited edition. Dia juga mengakui bahwa dia sesekali memainkan patung- patung itu untuk anak-anaknya. Apakah hobi unik masih berlanjut setelah dia berpisah dengan Vanessa Paradis? Entahlah!

6. Robert Pattinson

robert pattinson

Rupa-rupanya, minum 'diet coke' adalah lebih baik daripada coke biasa. Robert Pattinson adalah seorang yang fanatik diet dan mendakwa telah minum hampir 300 tin seminggu. Selain 'diet coke', Pattinson juga mendakwa dia ketagih untuk 'Cinnamon Toast Crunch' dan hanya itu sahaja yang dia makan. 

7. Ozzy Osborne

ozzy osborne


Jika ketagihan Robert Pattison tidak cukup pelik lagi, Osborne mempunyai ketagihan terhadap bijirin sarapan pagi iaitu 'Sugar Puffs'.

Oleh kerana selebritu tidak mempunyai apa-apa kesulitan dalam hal kewangan; Ozzy telah mengimport sejumlah bilangan 'Sugar Puffs' dari England kerana bijirin sarapan ini hanya dihasilkan di sana.



8. Avril Lavigne


avril lavigne



Sesetengah orang kata bahawa kecantikan terletak pada mata. Dan si cantik jelita, Avril Lavigne telah mengambil perkara ini secara serius dimana dia sangat obses pada solekan mata, terutamanya celak mata. Dia mengaku ia telah menjadi obsesi pada beliau selama bertahun lamanya dan dia berasa seperti telanjang jika tidak memakainya.

9. Salma Hayek

salma hayek



Salma Hayek mempunyai satu ketagihan dimana dia gemar menyusukan bayinya. Mengakui obsesinya sebagai satu yang luar biasa, dia berkata bahawa dia tidak boleh berhenti menyusukan bayinya, terutama apabila dia mengetahui bahawa betapa sihatnya susu badan untuk bayi.




10. Jack Black

jack black



Bukan ketagih untuk bermain permainan dalam talian mahupun merokok, Jack Black nampaknya telah mengetepikan kedua-duanya untuk satu tabiat yang lebih sihat iaitu teh hijau. Seorang peminum tegar teh hijau, terutama jika berais, Jack telah terjebak dalam ketagihan ini sejak 2008 selepas kelahiran anak keduanya.

11. Taylor Swift

taylor swift



Siapa sangka kalau Taylor Swift yang biasa tampil menawan dengan gitar itu punya hobi yang sangat feminim. Dia mengakui bahwa dia sering membuat globe salji yang indah dengan tangannya.

Memang tidak semewah buatan pabrik. Namun membuat globe salju dengan tangan sendiri benar-benar memberikan kepuasan bagi wanita cantik ini.

12. Tom Hanks


tom hank

Koleksi benda antik mungkin jadi hobi menarik bagi beberapa orang termasuk Tom Hanks. Namun entah kenapa, bintang THE DA VINCI CODE ini lebih suka menumpukan perhatian pada koleksi mesin taip lama. Hingga saat ini, dia sudah mempunyai sekurang-kurangnya 200 mesin taip lama dengan pelbagai model dan teknologi. 

13. Cristiano Ronaldo


cristiano ronaldo

Hobi pemain bola Cristiano Ronaldo tak kalah aneh dari artis lainnya. Bayangkan saja, dia rela menghabiskan banyak waktu hanya untuk bermain bingo! Tak hanya bermain secara manual, Cristiano juga memiliki Bingo versi DVD yang terbukti membantunya mempelajari bahasa English. Well, kalau dipikir-pikir memang bermanfaat juga!

FREE Big Mac
 tips to save on phone bills



0 comments:

Post a Comment